071010

Åkte till piteå idag för att åka till Piteå dragway, men när vi väl var framme i piteå kan jag tala om för er att vädret inte alls var på våran sida, vilket jag inte direkt kan påstå att jag tyckte om! Så det blev en blixt visit, åkte in till piteå, käkade på max, sedan åkte vi tillbaka hem. Eller ja, vi stannade och handlade också. Så min dag var väldigt, väldigt seg. Och om det tycker jag inte eftersom hela jag blir slö, alltså jag tappar orken till att göra något alls då, vilket faktiskt inte är särskilt roligt, eftersom jag oftast vill göra massor av saker. Men det är en dag imorgon också, får ta tag i den dagen alltså.

Jag har redan en sak jag måste göra imorgon i alla fall. Slängde iväg ett sms till Maria A idag, men  hon svarade inte förrän 12 timmar efter att jag skickat det, men bättre sent än aldrig *ler*. Så jag skulle ringa henne imorgon så skulle vi prata lite, hoppas verkligen på det bästa nu alltså, ni kan ju hoppas med mig tycker jag. Men eftersom jag bokstavligen hatar att prata i telefon så behöver jag nog samla mig innan jag ringer. Och eftersom jag är fruktansvärt trött så ska jag lägga mig nu, men ni märker väll om jag skriver imorgon. Kramen<3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback