071410

Galet sega dagarna blir när man verkligen inte har ett skit att göra alltså. Men sånt är livet antar jag. Och jag måste nog ändå erkänna att jag faktiskt saknar skolan lite. Misstolka mig rätt nu, jag menar då att jag saknar att ha normala vardagsrutiner. Men sedan kan jag inte förneka att det är fruktansvärt skönt med sommarlov, för det är de verkligen.
Fast jag är ingen sommarlovs älskare om jag ska vara ärlig, för jag har ALDRIG någon att vara med, och jag hatar, verkligen hatar att vara ute själv. Kanske är därför jag alltid sitter inne? Börja umgås med mig ist;) för att klaga på att jag är inne hela tiden.
Men jag är trött, och vill sova, men vill ändå inte för mina axlar strejkar, det är därför jag sitter på en stenhård trästol nu, och sitter rak i ryggen. Jag ska bli av med det här.
Sedan har jag kommit fram till att jag verkligen måste bli bättre på att gå rak i ryggen!!! Påminn mig nästa gång ni ser att jag går som en hösäck, att jag har lovat mig själv att jag ska sluta med det, okey!?

Men nu är det sängen som gäller för min del, godnatt!

Jag är halvnöjd med bilden, nedre delen av den är alldeles för kornig om ni frågar mig, vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback