071710

Sova, var det som sagt ja. Jo, jag ska snart, snart. Men i ärlighetens namn är jag nog en aning för trött för att lägga mig. Jag vet att det kan låta helt sjukt, men det är faktiskt så det är. Jag vill fota, känner ett oerhört sug att fota, men då kan ni ju gissa vars min kamera är? För inte är den då här, där jag är. Nä den är hemma i stan, och när jag kan hämta den så kommer min lust att fota helt ha försvunnit om jag känner mig själv rätt. Jag är inte sådär jätte bra på att hålla mitt nyårslöfte om att jag ska bli bättre på att fota. Men jag lovar att jag ska börja fota mer snart. Men jag vet aldrig vad jag vill fota, jag tycker inte om att bara "tom fota", alltså inget riktigt syfte med bilden kankse. Jag vet inte, men det ska hur som helst bli ändring på det nu. Bara så att ni vet det. Men tills det att jag börjat fota igen(inte för att jag slutat men), alltså när jag hämtat min kamera igen, så får ni nöja er med bilder från typ turnén och liknande. Jag känner att jag måste börja använda bilder som har en aning relevans till det jag skriver.
Men nu ska jag faktiskt sova.

Alltså Malin och hennes tunga, och jag lovar att hon bara gör det för att jävlas, eller kanske inte men xD
Turnén var i alla fall underbar, som tidigare nämnt, denna bilden är från det halv spontatna stoppet i Horn.(min hårfärg var fortfarande skaplig, det är den inte längre, nu är den tragisk)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah, snygg bild då xD

Men nej jag räcker inte ut tungan bara för o jävlas :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback