072310

Hejsan, sitter inne i vårat UNF tält och bloggar just nu. Ja, det kanske inte var så svårt att förstå att jag bloggar kanske. Men jag har det i alla fall bara bra här där jag är i det soliga Skellefteå. Ja det blåste väldigt mycket tidigare. Men nu är det bara fin fint. Vi har värvat en del, kanske inte sådär jätte många, men det är ändå rätt bra, jag menar det kanske inte är dom bästa förutsättningarna direkt. Men jag ska inte sitta här och dega, jag måste faktiskt göra något vettigt också. Men mina knäveck gör så ont. Jag vet att det kanske låter jätte dumt, men det är så det är. Jag vet inte vad det är som gör on men ont gör det i alla fall. Och det gör fruktansvärt ont när jag går. 
Jaja, nu ska jag avrunda och börja dra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback