072810

Kanske är dags att blogga igen? Men egentligen orkar jag inte, det har gått nästan 5 dygn sedan jag bloggade och jag har ingen lust till att blogga. eftersom det egentligen inte händer något specielt i mitt liv just nu så finns det egentligen inget att blogga om tycker jag.
Vädret är inte det roligaste, det är mest bara grått och trist, jag vill ha sol och värme så jag kan sitta ute och sola, men jag verkar inte riktigt få som jag vill, men det kan man ju inte alltid heller.
Jag är trött och allmänt seg men det beror på att jag inte gör något och då blir man slö. Jag har fruktansvärt tråkigt men det finns egentligen inget att göra heller, vill fota, men jag anser inte att det finns något här som jag vill fota.
Och jag anser att jag är jävligt pessimistisk just nu, får ta och sluta med det. Men känner mig på klag-humör idag.

Jaja, igår åkte vi i alla fall till skellefteå/Bergsbyn och köpte glass, strösta jävla glass jag någonsin har sett i hela mitt liv, får ni chansen att åka dit så säger jag då bara, ÅK!
Hur som helst så har min axlar kruppat ihop och borde sätta mig vid skrivbordet, men orkar inte. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag i mina ögen och jag har ingen lust att göra något åt det så det får vara.

Vill redigera bilder, men vet inte hur, eller vilka bilder. Och min musmatta är hemma. Jag glömmer alltid dom viktigaste sakerna, det suger.
Men nu ska jag sluta klaga och lägga mig i soffan och dega resten av kvällen. Bye

bjuder på en bild från när jag såg Melissa Horn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback