072010

Oj, dålig uppdatering kan jag lova, men jag har inte orkat blogga, även om jag tänkt flera gånger att jag ska göra, men det har liksom inte blivit tidigare. Och nu borde jag egentligen sova. Vill åka till Skellefteå imorgon, ska ju dit på torsdag egentligen, men skulle vara kul att åka dit imorgon men. Ja. Ska jag åka dit imorgon så måste jag liksom packa nu, eller verkligen gå upp när morsan väcker mig,l känns ju verkligen som att jag kommer lyckas med det, eller inte. 
Orkar inte ens skriva nu pga huvudvärk och att jag är så fruktansvärt trött. Och har egentligen inget att skriva eller.
Blir trästock på torsdag i alla fall ;D, det kommer nog bli jätte bra tror jag :)
Men nu överväger jag verklgien att lägga mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback