010610 okey då

Jag har kommit fram till att jag egentilgen är ganska kass på att blogga. Eller ja, jag har varit det den senaste tiden i alla fall. Men det får ni faktiskt leva med. För jag har varken haft tid eller ork till att blogga. Och nästa måndag blir jag utan dator för då ska vi lämna in dom på skolan och får inte tillbaka dem förrän den 28e tror jag det var. Det känns ju väldigt roligt, eller inte. Jaja, dom ska typ installera windows 7 på den så det blir nog bra tror jag. Jag får hoppas det i alla fall. Men innan dess ska jag ha hunnit tömma datorn på allt jag har på den som vill jag vill ha kvar. Vilket kan behövas. Och med de hoppas jag att min dator kanske blir en aning snabbare när jag får tillbaka den. För som det är just nu behöver jag typ 10 min på mig att bara starta datorn innan jag kan börja använda den :S
Jag kan lova att det är ganska drygt, ja!

Hur som helst så är jag hemma och är sjuk idag, det var jag igår också. Men egentligen har jag inte tid att vara det för ajg har massor av saker att göra i skolan, som jag verkligen måste göra. Så därför måste jag verkligen engagera mig i att göra dom idag när jag är hemma. eftersom de jag har kvar måste vara inne senast imorgon. Men jag fixar det tror jag :)

Nu ska jag iaf ta mig en dusch och förflytta mig från sovrummet till vardagsrummet.
Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback