060510

Eftersom jag tydligen inte får sitta vid datorn längre för att min mamma vill stänga internetet, aargh så får det här bli ett sjukligt snabbt inlägg tror jag. Sedan funderar jag helt ärligt på om jag ska lägga mig och skriva, jag menar jag har INGET att läsa, jag kan inte lyssna på musik eller något alls, jag menar hur snällt är det liksom? Inte alls särskilt snällt tycker jag i alla fall. Om inte annat så lär jag ju faktiskt somna ganska snabbt om jag känner mig själv rätt. Hmm. Vill egentligen inte alls sova faktiskt, även om jag vet att jag verkligen skulle behöva det men...

Aja jag orkar faktiskt inte skriva mer just nu och förövrigt är jag klar med ALLA rester nu, bara en liten komplettering i naturkunskap som jag ska göra på Tisdag.. Men utöver det är ALLT klart, jag kan verkligen inte beskriva hur skönt det känns alltså.
MEn nu ska jag avrunda, kramen<3

mitt filmfoto som jag inte alls blev särskilt nöjd med. Malin J på bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback