090610 utan dator!

Hejsan, eftersom jag inte har tillgång till någon dator fram till den 25e eller 28e Juni alltså. Så är det ganska svårt att blogga. Men jag gör mitt bästa för att lyckas med det. Jag står just nu på bibblan och bloggar, på 10mins datorerna, men jag har egentligen redan stått här i 10 säkert., men det är ingen som väntar heller så då tycker jag det är ganska lugnt ändå.  Jag väntar som sagt på att bussen ska gå, och eftersom det är sommartabellen som gäller nu går 1an bara 1 gång i halvtimmen den här tidpunkten, men de gör egentligen inte så mycket för annars hade jag vart på skolan halv10 och börjar inte förrän 10. Så ja då kan jag lika gärna stå här..

Jag åker mot Stockholm på Söndag, det känns grymt kul. Är hemma igen nästa tisdag. Men mer m det snare.
Förövrigt har jag köpt ett bar nya hörlurar, ett par skull som är awesome, Rosa...
Men nu måste jag avrunda. vi hörs kanske senare. Kramen<3


Saknar Söderhamn grymt mycket<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback