120610

Förlåt för dålig uppdatering, men orkar inte blogga när jag ändå inte har några bilder att lägga ut, det är liksom sjukt tråkigt att blogga utan bilder bara så att alla vet det. Förövrigt är jag väldigt trött och ska snart gå och sova eftersom det lär bli en ganska så lång dag imorgon, vet inte riktigt när jag ska gå upp ännu, har inte riktigt bestämt mig för det än faktiskt.Men inte allt för sent med tanke på att jag måste packa, det lilla jag ska ha med mig, ladda MP3n, skriva ut biljetter, handla osv. tror ni fattar vad jag menar i alla fall. Så jag kan inte sova allt för länge även om tåget inte går förrän 23:45, men jag vill inte göra allt i sista sekund heller, så då är det lika bra att göra det under dagen och slippa stressa.

Jag lär inte blogga mer förrän kanske(!) på tisdagkväll när jag kommer hem, annars vet jag inte riktigt när jag kommer skriva igen. Men jag kommer som sagt inte ha tillgång till någon dator när jag är i Stockholm, mesttroligen alltså. Men ni lär ju märka, annars finns jag på mobilen om det är något. För nu ska jag avrunda och sova. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback