210610

Jag vet att jag varit sämst på att blogga, men jag känner att jag har vettigare saker för mig när det är sommarlov faktiskt. Känner inte riktigt att det är prio 1 att blogga i ärlighetens namn.
Hur som helst sitter jag hemma och ska alldeles strax ringa och väcka denise, skulle göra det när jag var klar hos tandläkarn men de kändes taskigt att ringa och vecka henne klockan 8 när det är sommarlov, jag tycker faktiskt att man borde få sova då liksom.
Ja som jag sa har jag varit hos tandläkarn idag, och halva mitt ansikte är bedövat, liksom ÖRAT? Örat borde väll ändå inte vara bedövat när man ska laga en tand, det är verkligen inte logiskt enligt mig. Jaja, det gick bra att laga taden, även om jag hade lite ångest? Fan ångest för vaddå? Jag har ju inte direkt tadnläkar skräck, men tänk om jag håller på att få det, hmm...

I alla fall så går allt inte riktigt framåt just nu, tillexempel bussen till Turnén om en vecka verkar inte gå så bra. Det där med att hyra minibussar verkar enklare än vad det egentligen är kan jag lova. Men vi har egentligen 2 alternativ just nu. Och ja det är väl bara att hoppas på det bästa liksom. annars vet jag inte. Men något blir deti alla fall.

Nä nu ska jag nog väcka Denise tror jag, och sedan gå till stan och leta min cykel com verkar ha försvunnit(eller nä, jag har glömt vars jag har ställt den, men jag har mina aningar på vars den står).

jag lovar det ska bli bättring på det här med bilder, ska börja lägga in mina egna, för det här är skandal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback