220610

jag försöker i alla fall engagera mig i min blogg, men det går allt annat än bra kan jag lova. Men jag orkar verkligen inte. Min hjärna strejkar, jag har haft onsdag hela dagen, vilket varit väldigt frustrerande eftersom jag är OTROLIGT peppad på turnen nästa vecka och det är bara 6 dagar kvar. Eller om 6 dagar befinner jag min närmare bestämt hos Vivi! Sedan på morgonen därefter brummar vi iväg mot Örebro och karlstad. Finns nog inget som kan beskriva hur underbar den veckan kommer bli alltså. Kameran ska med, veckan ska dokumenteras, minneskortet tömmas, fast det nyss är tömt, ett till ska med. Så mycket kul vi kommer ha alltså! Inget kan gå fel. Eller ja inte enligt min och Kristinas planering. Bussen är ju fixad, och allt kommer bli awesome. En vecka med Kristina, Malin, Simon, Mårten och Vivi(eller ska jag säga duracellkaninen?) kan inte bli annat än awesome och väldigt galet. Allt är planerat i minsta lilla detalj(?), eller. Nä vi tar dagarna lite som dom kommer kanske. Men vi har faktiskt planerat, sedan är det upp till bevis hur bra våran planering stämmer. Det är liksom bara att hoppas på det bästa.
Också hoppas jag att Kristina och Malin litar på mitt omdöme när vi ska åka från Arlanda till Vivi, bäst för er att ni litar på mig ;) Och eftersom jag, som ändå har rätt bra lokalsinne tillskillnad från Kristina (som "gick vilse" på googlemaps) faktiskt har åkt vägen förut och vet vars vi ska, så borde dom lita på mig tycker jag.
Kommer lätt bli bästa veckan den här sommaren, särskilt med tanke på att summercamp är instält. Men jag lider inte så mycket längre faktiskt. Jag är rätt glad med tanke på att jag kommer få mindre lön än jag väntat mig. Men jag kan spara pengarna och göra något annat för dom någon annan gång när jag verklgien behöver dom.

Sedan blire det Norrbyskär 4 dagar för att vara scoutledare, men det kommer nog bli kul, det verkar roligt. Och det skulle inte vara så många barn heller så det blir nog bra. Har läst på om konceptet nu och det verkar bra det också. Känns som att dom dagarna kommer bli riktigt bra faktiskt.
Men nu ska jag nog avrunda och lägga mig. Kramen<3

Det här gänget(-Malin O, Amir och Rasmus och Elin ) + Simon och mårten kommer jag tillbringa min vecka med!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback