260610

Ja då var även denna midsommar över för denna gången, och ja den har väl varit bra tycker jag, har haft väldigt trevligt och umgåts med familjen och bara tagit det lugnt om jag ska vara ärlig, men det har varit rätt skönt det med. Det behövs kan jag säga, jag menar jag måste verkligen ladda upp inför veckan som kommer. Det kommer bli väldigt, väldigt intensivt tror jag, jag menar resa runt rätt mycket på kort tid, sedan kommer jag bara hem och är hemma 8 timmar kanske och är sedan lägerledare 4 dagar. Intensivt kan jag lova...
Men jag har valt själv och är övertygad om att det kommer bli roligt. Det kan liksom inte bli annat, det vet jag. Och bilresan mellan GBG och STHLM kommer bli galet rolig känner jag på mig alltså! Vi 4 i en bil den tiden, vad ska man säga, det kan inte bli annat än galet. Tänk bara när vi satt och åt här i Umeå liksom?

Men det är bäst jag avrundar det här inlägget så Kristina hinner läsa det, innan hon somnar(förstår inte, hon är trött, jag fattar inte varför haha). Men jag avrundar det här inlägget med en flimsnutt jag hittade på min dator i onsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback