130610

Okey jag hinner kanske blogga en gång till innan jag åker om 2½ timme. Kan väl påstå att jag inte känner mig sådär våldsamt taggat på tågresan om jag ska vara ärlig, men jag ska försöka fixa så jag kan anända internet på mobilen, det har nämligen inte fungerat tidigare, så jag hoppas då för allt i världen att det fungerar då så jag har något att roa mig med. Jag menar det är faktiskt inte så överdrivet roligt att åka tåg i 9½ timme, särskilt när man åker själv!
Men snodde mig en bok av morsan som jag kan läsa, sedan har jag laddat MP3n också, så ja något lär jag ju hitta på.
Bara 2 timmar kvar nu, och jag vill egentligen inget annat än att sova om jag ska vara ärlig. Men jag ska hur som helst gå och ladda min  mobil nu så jag har nå batteri i den när jag åker. Så jag avrundar nu, men ni återfinner mig på mobilen, kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback