061510

Är hemma nu från 1½ helt sjukt underbara dagar i stockholm. Det har verkligen varit dom bästa dagarna på länge. Och jag känner mig väldigt, väldigt lycklig. Och kan just nu bara vänta på att det ska bli vecka 26 så vi får åka ut på våran turné, det kommer nog bli en av dom bästa veckorna i sommar är jag helt övertygad om!

Hur som helst påbörjade jag min resa till stockholm i söndagskväll klockan 23:59 eller något i den stilen skulle jag tro. Var framme i stockholm kvart över 9 igår morse, och tåget var faktiskt i tid, hör och höpna! Tog mig ut till Essingen med buss och hängde på kansliét innan vi gick för att äta lunch och påbörjade sedan att räkna tröjor i förådet -.-', inte de roligaste jag gjort men de måste göras det med. Hade möte, och tog mig sedan in till centralen, och Linda A hjälpt mig till pendeltåget, tack! Och åkte sedan ut  till Vivi, käkade kina mat och hade det bara allmänt trevligt innan vi åkte till ngt naturreservat, och ja mitt ute i skogen!
Hur som helst så var vi hemma kanske 21:20, fick träffa Vivis pappa, sedan fick hon mer besök. och ja sen kom hennes inneboende hem och jag blev spådd,sjukt läskigt måste jag säga,  stämde grymt bra!
Ja sedan gick vi väll och la oss där vid halv 1 någon gång, sov dock inte så bra, men sov någon timme, och vaknade klockan 9 och var klarvaken. Och dagen har bara varit väldigt väldigt slapp, det har behövts kan jag lova.
Men det har i alla fall varit helt UNDERBART. Tack så sjukt mycket för dom här dagarna, alla som jag varit med!
Underbart som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback