060210

Sitter på Svenska lektion nu och ska lyssna på redovisningar om olika författare. Det är... roligt? Eller ja, det vet jag egentligen inte om jag kan påstå att det är ändå. Hur som helst så kan jag inte redovisa idag eftersom inte Mikael är här, men jag är lika glad för det. Då hinner jag förbereda mig tills imorgon och har mer tid till att göra andra rester.
Vilket jag verkligen kan behöva göra eftersom dom ska vara inne idag och jag har några få kvar att göra, närmare bestämt tre stycken. Men det ska nog gå bra tror jag.
Snart slutar lektionen, vilket betyder lunch, efterlängtat för ajg är fruktansvärt hungrig och vill egentligen bara ha lunch nu och senare fortsätta plugga, det behövs.

Ska i alla fall avrunda detta inlägg nu. Och försöka göra något vettigt. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback