Utkast: Juni 21, 2010

Halv ligger i sängen nu och lyssnar på Kims allt för bra Playlist på spotify, på nästan högsta volym i hörlurarna, och skulle därmed inte höra något alls om det lät något utanför mitt rum, alltså jag menar, jag hör inte ens mina egna tangenter när jag knappar på dom. Men det är rätt skönt, dock blir jag väldigt trött av det.

Jag funderar på att gå och sätta mig i vardagsrummet och glo på en film eller något i den stilen, jag menar, jag har faktiskt inget vettigare för mig ännu. Jag sitter dock och väntar på att Kristina ska komma hem från sin träning. Så hon ska logga in på msn och vi får fila på våran planering för Turnén nästa vecka, eftersom det för närvarande inte verkar som att den stämmer ett dugg faktiskt. Så det är liksom bäst att vi gör om det och justerar det tycker jag. Sedan ska vi, eller ja egentligen Kristina boka bussen också. Det går faktiskt framåt vilket känns väldigt bra medtanke på att det igår kväll inte alls så ljust ut för oss. Men saker ljusnar, vilket känns otroligt bra. Allt verkar löst sig nu! Och om en vecka befinner jag, Kristina och Malin hemma hos Vivi! Och det gillar vi verkligen. Det kommer verkligen bli en awesome vecka! Den kan liksom inte bli annat!

Något som vi däremot DISSAR väldigt väldigt mycket är att SummerCamp är inställt pg a att det var för få anmälda. Det ogillar vi verkligen väldigt mycket, summercamp skulle bli fett awesome. Men nu blir det inget, vilket känns väldigt synd. Men det finns väll inte så mycket att göra åt saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback