270610

Jag har ont i magen!!!!! Fruktansvärt ont i magen. Vet inte varför men irriterande är det kan jag lova.
Jag har packat, packat och packat lite till, vet inte om jag har med mig allt men det får vara så ändå faktiskt,  de som är glömt är glömt, så är det bara! HAr bara några viktiga saker som jag måste packa ner imorgon, som jag verkligen(!) inte får glömma alltså. Men det är rätt lugnt, jag kommer nog komma ihåg dom tror jag...
Sitter och pratar med Kristina på msn, som om det skulle vara ovanligt?
Och funderar på att lägga mig snart, jag menar känner jag oss så kommer morgondagen bli ganska lång! Men Kristina, du ska fan sova, vi vill inte åka vilse! ;)

Men imorgon åker jag till STHLM ;D och träffar Kristina, Malin och Vivi, och sedan beger vi oss vidare på tisdag;D
Längtar sjukt mycket, men nu orkar jag inte blogga mer. KRamen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback