270610

Jag har drabbats av trötthet, det känns ju allvarligt? Jag ska bota det alldeles strax, kände bara för att blogga lite först. Igåt(idag för mig) så slutade min förbannade dator fungera, men som ni kanske märker så är den nu i sin ordning igen, och jag blev glad över det!. Har firat min mor som fyllde år idag(igår) och bara haft det allmänt trevligt, jag har med andra ord inte gjort någon kraftansträngning idag. Men det kan vara rätt skönt det med som.
Imorgon blir det packa, och det kan ta sin lilla tid eftersom jag 1. ska packa till veckan som kommer,då jag är borta nästan en vecka, och sedan till norrbyskär. så måste ha 2 packningar, men det fixar jag. Det kommer som sagt bara ta lite tid, men då har jag något att roa mig med i alla fall.
känns SJUKT kul att det är så grymt kort tid kvar tills Turnén nu, kommer bli så sjukt roligt måste jag säga.
Sedan kanske jag får träffa F någon av dagarna, vilket verkligen känns otroligt roligt. Är verkligen på tiden att vi träffas nu tycker jag.

Men nu ska jag avrunda detta inlägg, och avrundar med en video från Kongressen ifjol, jag får verkligen gåshud av att titta på den, jag vet att det kan verka sjukt alltså. Men ni som inte var där förstår inte känslan i det hela. Det är så otroligt mäktigt. Det väcker väldigt mycket känslor. Jag är verkligen en del av världens bästa rörelse!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback