280610

Jag är vaken, men det är knappt och inte kan jag somna om heller vilket enligt mig suger, eftersom jag verkligen vill sova. Kunde inte sova inatt för att min kudde var så FÖRBANNAT oskön så det finns inte ord för det.. Jag är hungrig men orkar inte äta pg a att jag är så för trött, min kudde är inte populär hos mig(kan man säga så?).
Jag ska i alla fall tvinga mig själv att ta mig något att äta, sen ska jag nog kolla igenom min packning och koppla in batteri laddaren till kameran så att jag har nå batteri tills jag ska åka. Sedan vet jag faktiskt inte vad det blir, funderar på om jag ska orka pallra mig ner till stan eller inte, har ju som sagt inte så mycket ork.

Flyget går vid 6 och är framme vid 7 s¨å det blir nog bara finfint, men nu orkar jag inte blogga mer, ska ta tag i den här dagen och få något gjort istället, men vi hörs senare. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback