063010

Sitter nere i en källare i Halmstad just nu och ska faktiskt snart lägga mig och försöka sova in alla småungar kommer tillbaka som tydligen också ska sova här, dom är tydligen och ser på eclips, jag vill som också se den. Men det får helt enkelt bli en annan dag alltså! Hur som helst så är det jätte kul och ja allting är verkligen super bra, eller ja enligt mig inte riktigt allt, men det problemet ligger väll egentligen hos mig skulle jag säga. Så jag ska egentligen inte klaga, för det är egentligen helt underbart faktiskt.

Jag kanske ska sluta blogga nu och överlämna min dator åt Malin så att hon får se klart på Horn Yver. Och sedan ska jag faktiskt försöka sova det är ju faktiskt en dag imorgon också, kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback