010310

Jag orkar inte, jag orkar inte, alltså jag orkar verkligen inte!  inte nog med att nästintill allt går emot mig just nu så ska jag bli sjuk på köpet också? Någon måtta måste det väl ändå finnas tycker man...
Jag är fruktansvärt trött och kan inte sova. Eller jo, jag kan men samtidigt inte. Jag har bestämt mig för att jag nog ska ta mig en sovmorgon imorgon. Men jag vill samtidigt inte. Jag menar, i need to sleep. och vara pigg när vi ska filma. men jag vill verkligen inte skolka från idrotten. Jag vet att jag endast missat EN enda Idrottslektion sedan jag började gymnasiet. Och har endast 2 lektioner ogiltig frånvaro och 20 min sen ankomst, så jag kan väl ändå "unna" mig att skippa en enda lektion? eller kan man inte det?

Jag ska hur som helst strax lägga undan datorn och lägga huvudet på kudden och sova. Vill skriva en massa, men orkar inte formulera mig i ord för närvarande.
Min dag har i alla fall vart fin även om jag håller på att bli sjuk. Dagen gick snabbt om jag får säga det själv. Och ja, jag har inte gjort mycket vettigt ändå. Eller jo, det har ajg ju egentligen men. Hade prov i alla fall. Och det är nog första gången jag har varit så otroligt nöjd med ett prov som jag var idag. Fast jag vet inte om  jag ska forsätta vara det, för det resulterar oftast i att det går mycket sämmre. Lyckades få en Trojan idag också, för att jag var inne på hemsidan till våran matsal WTF, hur i *******? Det är verkligen inte okey alltså!
Sedan drog jag till kyrkan och hade ingen energi kvar alls, la mig på en soffa och var helt ut pumpad, höll nästan på att somna. Men socialade senare med folk. Och fick alvedon av Ingrid, (trodde jag hade feber, men viste inte säkert). Så jag blev piggare och orkade stanna kvar i alla fall. Och det var det verkligen värt det kan jag säga. Helt underbar kväll. Behövde verkligen få skratta lite kände jag.

Men nu ska jag faktiskt äntligen sova. Och  jag ska ta sovmorgon imorgon så jag är pigg när vi ska filma imorgon eftermiddag. Ser framemot det så! Hoppas bara på att Kajsa kan vara med, det skulle bli SÅ mycket enklare då!
Ska ringa mikael, eller putte imorgon för att fråga om vi kan intervjua de imorgon... Timingen där alltså. Men jag kunde inte göra mer än att försöka få tag på deras nummer, och fick dom lite väl sent för att jag skulle kunna fixa en telefon att ringa ifrån. aja godnatt<3

Don´t look bcak to what we had.

I can live whitout you, and

that´s exactly what i´m doing

right now.

I´ve walked away from you

and left you behind.

But you will always be on my mind!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback