020310 sjuk

Är trött less och sjuk! Vill sova, ska sova. Ska till skolan imorgon, ska plåga mig själv att åka till skolan, endast pg a en enda sak! Och det är att jag ska redigera klart filmen. Blev nästan klar idag. Bara 2 inslag kvar, sedan är det eftertexten som ska göras. Och det ena inslaget hade jag klippt och klippt. Sedan visde det sig att det fanns en version som redan var klippt, så ska ta den imorgon. Så man skulle kunna säga att det faktiskt bara är ett inslag till att lägga in. Sedan kolla igenom det, redigera det lite till. Sedan ska nog allt vara klart. Det ska nog inte ta sådär våldsamt lång tid. Sedan har jag båda kamerorna i mitt skåp, och jag kan inte nå hemskt gärna ha dom där.  Tror inte att det skulle vara så uppskattat av mina l'ärare heller. Men jag tror faktiskt helt ärligt att jag ska åka hem efter det och kurera mig, dricka te och se på film!! Tror inte jag kommer att orka så särskilt mycket mer faktiskt.

Min dag har i alla fall varit helt underbar, mycket skratt i alla fall! Sket i idrotten imorse och var på skolan vid 10 sm jag tidigare sa. Sedan Media med Kajsa efter Lunchen, skrev på Manuset och gjorde frågor till intervjun, som vi för den delen aldrig gjorde! Sedan åkte vi (jag, häggen, Malin O och Kajsa) ner till hamnmagasinet och spelade in studiodelarna till programmet. Verkligen sjukt roligt var det. Mycket skratt, ni gjorde verkligen min dag ska ni veta!! Så mycket skratt, och mycket effektivitet. Blev klar på kanske en timme eller så. Sedan tillbaka till skolan för att sätta sig och redigera, och klippa och ännu mera skratt. Satt i 2 och en halv timme innan jag väl åkte hem. Skolan var rätt öde vid 5tiden så. Och nu ska jag lägga mig. Kramen<3

Tack Kajsa, Häggen och Malin O för att ni verkligen gjorde min dag! <3

Sjukling, och det är inte okej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback