020310

Sitter på skolan nu och känner mig egentligen inte alls särskilt pigg om jag ska vara ärlig, men jag plågar mig själv att vara här för att vi ska filma. Men egentligen har jag ingen ork alls. Men eftersom jag har manuset så måste jag vara här. Och jag ska strax sätta mig och fortsätta skriva på manuset så att det är klart. Och egentligen borde jag ringa till mikael och fråga om vi får intervjua honom idag. Men eftersom jag inte har någon röst så går det inte så bra. MEn jag ska göra något vettigt i alla fall.

Tog mig sovmorgon idag, och verkligen. Det var hur skönt som helst. Det har nog aldrig varit så skönt att sova som det var i dag, och det behövdes verkligen.
Så var på skolan vid kvart i 10, och nu sitter jag här. Och ska strax sätta mig och skriva på manuset somsagt.
Men nu är det bäst jag går och gör det så jag får det gjort, och hoppas på att Häggen kommer snart så att jag kan be henne ringa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback