040310 godnatt

Vaddå less? Vad är det för något?
Sitter, eller snarare ligger här i soffan och hostar tills det känns som om mina lungor ska följa med upp. Jag ahr varit med om värre, men det här var verkligen inte roligt. Mina ögonlock vill falla ihop, men jag vägrar låta de göra det. Vill vara vaken en liten stund till.  Eller jag ska stänga datorn på direkten när jag skrivit klart det här och faktiskt lägga mig, behöver verkligen sova. Imorgon kommer Emmeli till Umeå, längtar otroligt mycket. Hon ska komma ut till NTI då och jag tror inte att någon alls förstår hur underbart det kommer att bli!

Kvällen blev underbar, bättre än jag kunnat föreställa mig. Tack allt underbart folk för en så fin kväll. Mycket, väldigt myket skratt, och det är välbehövligt just nu.
För övrigt vill jag tillägga att jag har underbara människor runt om kring mig, och tackar alla(ni vet vilka ni är). Ni betyder oerhört mycket för mig<3

Nu blir det sängen för min del!

En annan version från igår, vilken är bäst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback