040310 hosta

hosta, hosta, hosta och ännu mera hosta, det är allt jag har att säga just nu. Hostar och kraxar hur mycket som helst. Slemhosta, nej försvinn snälla! Orkar inte med det här alltså. Vill bara att hostan ska försvinna!
Och min dator dör snart, det är inte okey. Jag ska tigga skjuts av min bror till kyrkan för att jag inte orkar gå dit i den här kylan, hoppas han kan vara snäll med sin syster.
Kommer garanterat skriva mer när jag kommer hem också. Ska sätta mig på kyrkan och läsa. Orkar inte ta med mig datorn eftersom den ändå dör snart, eller ska jag ta med mig den? Vi får se hur mycket ork jag har. Borde verkligen plugga! HAr massor av plugg, men det lär bli sportlovsplugg tror jag. Måste på all tid jag har över plugga och få bort restuppgifter.

Jag är fortfarande väldigt förvirrad. Väldigt väldigt, väldigt förvirrad alltså. Ska maila S och fråga om hon har tid att träffas imorgon, ska försöka hinna det innan jag ska åka, så det är bäst att jag gör det nu innan datorn dör också!
Men vi hörs senare, kramen<3



Vill att allt ska bli bra igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback