040310

Är less på mitt halsont nu, kan någon bota mig ifrån den, i så fall skulle jag bli väldigt, väldigt glad, för jag okrar inte med det här! Och jag vill verkligen vara frisk imorgon när Emmeli kommer hit! Taggar så fruktansvärt mycket, det är faktiskt 2 månader sedan hon var här sist! Fast tiden har gått otroligt snabbt. Och sedan åker hon hem igen på söndag kväll eller på måndag tror jag. Och på måndag åker jag som sagt till bygdsiljum. Men helgen kommer bli helt awesome alltså! Ska försöka fota mycket. Men typ alla andra ska på house of metal, men jag hade inte råd, men det blir säkert awesome ändå!

Nu ska vi alldeles strax ha Svenska, sedan engelska innan vi slutar. Sedan ska jag till stan och träffa C. Sedan hem, middag innan jag ska till kyrkan, om jag orkar alltså!
BTW så laggade TV programet sönder och det gick inte att exportera det S: Men tror att kajsa fixade det faktiskt.
Men nu börjar jag. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback