050310

Jag är glad, överlycklig super mega jätte glad!
Samtidigt förvirrad. Det är så mycket intryck och känslor och gärna allt på en och samma gång.
Glad utåt, glad inåt. samtidigt som jag är ledsen, det går inte ihop. Det är inte alls logiskt. Borde lösa sig gärna nu på en gång. Varför kan inte allt bara bli som det var för en månad sedan?
Men jag är lycklig, väldigt lycklig också. Emmeli kom hit från Stockholm idag och ska stanna hela helgen. Det är verkligen hur Awesome som helst. Har saknat henne så otroligt mycket så blev ju överlycklig när hon kom. Så det lär bli att umgås med folket i helgen. Men mamma kommer hem från 2 veckor i egypten imorgon också! Ska bli skönt att hon kommer hem igen.

För närvarande sitter jag och hostar och snorar och vill inget hellre än att jag bara ska bli frisk nu. Vill vara frisk på sportlovet och jag vill verkligen åka till Bygdsiljum på måndag. Sedan är det Emelies begravning på fredag(observera stavningen på de namnen för er som blev förivrrade), då måste jag också vara frisk, men det är en hel vecka tills dess.
Jag ska alldeles strax lägga mig och sova och kurera mig. Och så att jag är pigg imorgon när mamma kommer hem.

Förövrigt är jag väldigt avis på alla er som är på house of metal bara så att ni vet det!!
Nu blir det sova! Kramen<3

En av bilderna som jag gjorde till medieproduktionen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback