130310 complicated

förlåt för dålig uppdatering!! Men jag orkar verklgien inte om jag ska vara ärlig.
Ska strax sova, ska upp tidigt, ska till kyrkan och ska verkligen inte försova mig alltså.. Sedan längtar jag till på måndag, otroligt mycket faktiskt. Vet inte varför men vill bara att det ska bli måndag alltså.
Ska förbi kontoret och se om S jobbar, vilket jag hoppas att hon gör för jag skulle verkligen, verkligen behöva prata med henne.
Men nu ska jag bara skriva av mig alla tankar så sluta läs om du inte orkar!!

Det är för komplicerat för att vara enkelt och för enkelt för att vara komplicerat. Det är jobbigt och det skaver. Det gör ont och det svider. Men samtidigt är det de mest underbara som finns! Du är så fin, så fin så fin så det är inte sant. Om du bara vist hur mycket jag verkligen tycker om dig. Jag skulle kunna gråta av lycka för att jag fått lära känna dig. Jag skulle kuna studsa av glädje för att du finns i min närhet. Kunna göra vad som helst för att visa min tacksamhet att jag fått lära känna dig. Just dig av alla personer. Du är den finaste, mest underbara personen jag någonsin har träffat. Du är inte som någon annan, du är helt unik. Och jag gillar dig verkligen. HAr aldrig någonsin kunnat öppna mig för en person som jag gjorde för dig. Det var som om du redan viste. Som om du kunde se rakt igenom mig. Är så otroligt lyckligt att du finns i mitt liv just nu. När jag verkligen behöver det. Att det är just du!
Tack för att du finns. Du har gjort mer än du anar på dessa dagar!!

Nu sova. Kramen<3

Why so complicated?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback