180310

Jävla omdömen.... Jag hatar mina omdömen, fast de egentligen inte alls är särskilt dåliga faktiskt. men jag är verkligen less. 2 av ämnene är inte så särskilt bra. Men inte superdåliga. JAg har redan bättrat mig i en av dom. Men men... Det är inte så allvarligt som det kanske låter. Men naturkunskapen kan ta sig. Och median står det att jag ofta lämnar in uppgifter sent pga olika anledningar. Nej inte olika anledningar, för att jag har haft många andra restuppgifter som jag inte har lämnat in som jag har lämnat in nu. Men det känns ändå inte bra.. Men det är inte dåligt heller, jag menar jag gör faktiskt mitt bästa.
Sedan naturkunskapen är inte min grej, men jag ska ta tag i den, jag ska plugga jävel, men det är verkligen inte min grej alltså. Och jag har inte missat stora delar av kursen. Jag failade för att jag inte kunde. Och hon förväntar sig att jag kan göra omprov samma dag som hon säger att omprovet är, vad förväntar hon sig egentligen? Och visst att jag missade senaste provet men jaja!!!! Sluta whina på mig! Jag gör faktiskt mitt bästa ändå. Och hon lyssnar inte ens när jag säger något. Men jag ska fixa det, det ska jag. Ska ta tag i det nu när jag fått bort det andra så.. Har bara ett fåtal uppgifter kvar nu.
Men det känns som det är mer än vad det faktiskt är. Och sedan är det så att de omdömen som faktiskt är bra väger över så! Jag är nöjd fast jag inte är nöjd. Jag är inte lika nöjd som förra terminen, men jag har börjat ställa för höga krav på mig själv och villl prestera bättre än vad jag kanske kan. Och därför blir allt så dåligt fast det egentligen är bra. Sedan har jag varit ganska ut pumpad sedan skolan började, men nu har jag tagit igen det och är jätte peppad på att få bort allt och verkligen komma ikapp igen.
Det lär nog bli att ta en plugg dag i helgen och göra naturkunskapen och skriva lite på engelskan, eller mycket rättare sagt.

Är trött fast jag är pigg, hur kommer det sig egentligen? Jag är jätte trött, jätte less samtidigt som jag är pigg och jätte peppad. Det är inte logiskt alls.
Jag har gjort uppgifterna för idag, så nu ska jag jobba med något annat medans jag faktiskt har tiden. Nästa lektion börjar om typ 20 min sedan slutar jag 15:20 tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback