190310

TRÖTT!!!!

Verkligen trött. Kom hem vid 23:00 idag och kan lova att jag var less då. Jag hade då varit hemifrån i ca 15,5 timmar. Det tar på kroppen att hålla igång hela dagen, och dessutom hålla humöret på topp hela tiden också, det är ganska jobbigt efter ett antal timmar. Man behöver ibland lite tid för sig själv också.
Nog för att det jag gör är roligt, men det tar ändå på kroppen.

Var i skolan idag och gjorde klart bilden jag valt att kalkylera av, det tog närmare hela lektionen faktiskt. Det var mycket pillergöra med det och jag ska tydligen fixa till den ännu mer, men det tar inte så hemst lång tid. Efter skolan åkte jag och satte mig på kontoret och gjorde en header till våran UNFblogg som ännu inte existerar, men en header är gjord, och alltid är det något, eller hur? Den är långt ifrån avancerad, tvärtom den är så enkel så att det är inte sant. Men den har ändå ett budskap i sig på något sätt tror jag. Jag lär väll länka till bloggen när vi har skaffat en.

I alla fall så drog jag mig sedan vidare till kyrkan och lagade tacos med Tanzanera, njöt av en god middag. Körde twister och tittade på när dom körde twister. Sedan åkte större delen av gruppen tilll sina hem bara J kvar och alla vi som var kvar satte och och sjöng singstar och hade allmänt trevligt. Tror vi började plockaihop att vid halv11 och sedan var jag hemma 2300, efter en lång dag somsagt.

Imorgon ska jag in till kontoret(igen, oväntat va?), jag och Tove ska nog välja ut bilder till ett bildspel som vi ska göra till UNF (västerbotten). Och jag ville ha hjälp att välja ut bilder, så min externa hårddisk ska med, ska även flytta över de bilder jag har på mammas dator. Men eftersom jag skrivit det här inlägget i omgångar och klockan är 01:12 nu så ska jag sova nu så jag vaknar när jag ska upp. Kramen<3

Saknar sportlovetslägret och folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback