200310

Jag har en sjukt irriterande låt på min hjärna just nu! Säkert!-Vi kommer att dö samtidigt du och jag
Och jag kan inte ens med bästa vilja påstå att den är särskilt bra. Men det är väl en sån låt som fastnar på hjärnan antar jag. Hur som helst så var det inte det jag skulle blogga om var min tanke, jag hade egentlligen en tanke med det här blogginlägget men det verkar som bortblåst. Det var nog inget viktigt med andra ord..

Imorgon blir det en tidig dag, söndagar som brukar vara min sovdag egentligen(om jag har någon sånn alls alltså). Men måste upp där vid 8 någon gång för att jag ska hinna till Mariakyrkan i tid,och det tar ett tag att åka buss tid, men vi får se hur pigg jag är när jag kliver upp om jag kanske inte skippar att vara där vid 10 och tar en liten sovmorgon i alla fall... Men dit ska jag hur som helst.
Blir nog ett rätt lungt avslut på denna vecka faktiskt, och det behövs verkligen som ni kanske har förstått?
Det blir hur som helst ett lugnt avslut på en intensiv vecka!

Sitter just nu och är jätte peppad på DÅMet nästa vecka! Det kommer verkligen bli hur roligt som helst, hoppas jag i alla fall, men varför skulle det inte bli det liksom? UNF är alltid underbart, och det kan inte bli fel, inte så fel att det inte skulle kännas ovärt att ha åkt på något!
Jag är i alla fall väldigt peppad på DÅMet.
Egentligen är jag peppad på hela nästa vecka bara för att få träffa S, väldigt peppad och jag är glad att det är söndag imorgon, det innebär att det inte alls är många dagar var tills S kommer tillbaka! Dagarna går så fruktansvärt snabbt och det känndes nyss som det var en vecka till S skulle komma tillbaka.

Men nu är det dags för mig att sova. Kramen<3

DÅMet ifjol i skellefteå! Saknar faktiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback