210310 ich vermisse dich

Amanda är trött och sliten, vill sova men jag orkar verkligen inte det heller. Jag känner mig nervös men jag vet inte för vad, för jag har verkligen inget att vara nervös för..
Jag är väldigt peppad på morgondagen, av flera olika anledningar. Jag vill mest bara att tiden ska gå, rulla vidare och att det ska bli Onsdag, även det av flera olika anledningar. Jag är ändå halvpeppad på Bygdsiljum faktiskt, det är frihet att åka slalom!
Sedan såklart en massa andra saker också som jag taggar till 1000%. Och jag tror att det är det som gör att jag känner mig nervös faktiskt. Och för varje minut kommer det närmre, jag taggar mer för varje dag som går!

Dagen som varit i alla fall har jag inte gjort något alls, var på Mariakyrkan ett tag idag innan jag drog hem och satte mig vid datorn där jag suttit större delen av dagen. Bara tagit det allmänt lugnt med andra ord, en lugn avslutning på veckan som jag lovade mig själv. Och nu kallar sängen. Ska bara packa ihop datorn först. kramen<3

ich vermisse dich



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback