220310 så trött

Har ni bloggläsare typ dött eller något? Det börjar kännas som det faktiskt... Ni skriver inget, men det har ni aldrig gjort, men jag tappar besökare hela tiden!! komigen nu börja läs igen! Det är faktiskt lite tråkigt att det är så få som läser, även om jag inte skulle sluta blogga om jag så bara hade en besökare!

hur som helst så har veckans första dag nu passerat och imorgon är det tisdag! Vilket innebär idrott på Nolia, innebandy, är faktiskt rätt så taggad på det om jag ska vara ärlig. Sedan har jag bara 2 lektioner till,, 2 faktiskt ganska slappa lektioner, mediakunskap och sedan Engelska innan vi slutar 10 över 3 så tisdagar är ändå ganska slapp fast dom är dryga.. och sedan ska jag vidare till Kontoret direkt, jag och Tove ska baka! (jo det är vårat andra hem). Sedan blir det nog något slappt imorgon kväll, typ plugg eller något  den stilen skulle jag tro, inget överdrivet ansträngande i alla fall...
Och sedan är det Onsdag, och jag har kommit fram till att jag måste övertala Annika att jag måste få byta på friluftsdagen för jag kan inte åka till bygdsiljum! Jag har massa andra saker som jag ska göra på onsdag också som jag verkligen måste hinna med. och vill då välja nydala istället! då börjar jag 10 och slutar 1 vilket skulle vara helt perfekt för att jag ska hinna med allt, då är det bara 3 timmar av min dag som tas upp istället för 6½...

Jag och Tove har i alla fall gjort en maskot idag, och jag måste erkänna att den faktiskt blev rätt så söt, ska försöka fixa en bild på den tills imorgon! Men nu ska jag faktiskt ta och sova.. Eller Vänta Borsta tänderna!!
Kramen<3

I brist på andra bilder får ni nöja er med sånna här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback