220310

Juste det glömde jag ju säga igår. Jag såg på film igårkväll. Gremlins, den är ju verkligen hur bra som helst!
Om ni inte redan har sett den så måste ni verkligen se den alltså. Superbra film och hur söt som helst!

Sitter i skolan nu och ska snart gå och äta frukost innan vi börjar om cirka en halvtimme. Är inte alls särskilt taggad om jag ska vara ärlig. Men men sånt är livet, vilket vi alla vet. Och jag är less på folk som inte kan hålla käften på mornarna. Måste man hålla på och skrika klockan 8 på morgonen? NEJ!!!!!!
Vill ha lugnt och skönt på mornarna! Men det verkar inte någon annan vilja alltså!

Ja,ja jag orkar verkligen inte skriva mer är bara less på att folk leverom så här tidigt. LIKSOM TYSTA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback