240310 friluftsdag

Sitter på kontoret nu, all by my self, ska strax träffa Klara och pröva en kamera som jag pratade om igår! (eller publicerade jag det inlägget) jaja. Jag kanske ska få köpa den i alla fall. Men jag vill pröva den innan jag köper den liksom. Men det blir nog bra tror jag.
Har i alla fall haft friluftsdag idag, jag och Julia var på Nydala. Och vi hade med oss Cassie också. Sen så gick vi runt nydalasjön(nej faktiskt inte runt hela). Sedan fick vi sluta 11:35 så våran skoldag varade i 1timme och 35 minuter, det kallar jag slappt, ja även om det kanske var ganska drygt att gå så hade jag väldigt kort skoldag, vilket behövdes.
Men jag har vart effektiv ändå. Imorse var jag här och fixade iordning kladdkakan till Sara, som ni kommer få se en bild på sen(ja alltså kladdkakan) men den här datorn kan inte läsa av mitt minneskort så ni får se den när jag kommer hem, men bättre sent än aldrig kanske.

Tycker att Klara kan komma till stan nu så det inte blir allt för sent. Men nu ska jag skriva mail. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback