280310 DÅM

Jag lever! Det gör jag, jag har bara varit på DÅM i helgen och har inte alls hunnit sitta vid datorn något och för närvarande håller mitt huvud verkligen på att sprängas och jag vill bara packa ihop datorn och sova om jag ska vara ärlig. Helgen har dock varit helt grym, bästa helgen på länge verkligen. Tack till alla er som var där och gjorde helgen värd alltså.
Jag har tagit massor av bilder som kommer komma upp imorgon mesttroligen för nu ska jag strax sova och jag har ingen ork att lägga upp bilder nu.  Kommer skriva mer om helgen då också

Tack för att du är du och att just Du finns i mitt liv!
Du får mig att skratta när jag inte har orkat.
Le när jag egentligen gråter.
Och just Du är underbar och älskad.
Jag är tacksam för att Du finns.
För att jag fått lära känna dig
och du är en del av mitt liv.
För att du lyser upp min vardag ännu mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback