290310 trötthet

JAg är irriterad på mig själv för att jag har så jävla mycket frånvaro :(... har mer än 10% i frånvaro, 2,1% i oanmäld, och resten i föranmäld frånvaro. Men jag får fan sluta vara sjuk nu, det här är verkligen inte okey alltså!
Hur som helst sitter jag på skolan nu och stör mig på att jag har förlagt min kamera sladd så jag kan inte ladda in bilderna från DÅMet på datorn, måste göra det när jag kommer hem och hittat min kamera sladd, som jag förhoppningsvis gör. Dock är det nog inte det lättaste faktiskt eftersom jag har världens röra på mitt rum just nu, men det löser sig. Är för trött för att städa idag tror jag...

Idag blir det i alla fall tandläkarn sedan ska jag klippa mig. Får se om jag sedan orkar åka till kyrkan eller om jag fortfarande är helt död då. Men det hoppas jag att jag inte är..
Hur som helst är jag less på att folk orkar leva om på morgonen, kan inte alla vara tysta? Måndag morgon= alla borde vara trötta och inte orka.

Orkar inte skriva mer nu helt ärligt vill bara sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback