300310 virus?

Hejsan alla som är vakna den här tiden på dygnet, jag kan meddela att det är knappt så att jag är det alltså. Men förs och främst vill jag säga något viktigt att om ni fått ett mail av mig med rubriken "Hi" öppna det inte för det är antagligen något virus skulle jag tro, och det är skit störande för i så fall vet jag verkligen inte vars jag har fått det ifrån eftersom jag knappt använt min dator i helgen och det lilla jag använt den har det varit för att visa film och jar har alltså inte haft något internet på den. Det är wierd måste jag säga.. Men men jag antar att jag lär märka om det är virus om jag säger så.

Just nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå så att vi ska börja någon gång. Inte för att jag kan påstå att jag är så särkilt peppad på att ha idrott och vara ute och gå men aa...
Den här dagen är nog ändå rätt slapp, idrott sen Media och sist engelska, inget överdrivet avancerat med andra ord alltså. Jag lär nog dra förbi på kontoret en snabbis när jag har slutat, men jag får se hur pigg jag är då faktiskt..

Något mer, jo jag har klippt mig så jag kommer lägga in en bild i det här inlägget senare idag när ajg ändå håller på att föra över UNFbilderna som jag ska ladda upp på våran UNFblogg. Men nu ska jag faktiskt ta och avsluta det här inlägget.
Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback