310310

Varför kan jag inte bara vara pigg? jag är så less på att vara trött och hur mycket jag än sover så verkar jag inte bli nå piggare heller. Drygt som fasen är det kan jag lova. Jag vet inte varför jag är så trött heller.
Och jag vet inte vad jag ska skriva för den delen heller. Det är i alla fall Onsdag och imorgon är sista dagen innan lovet, grymt så skönt det kommer bli alltså. Dock ska jag nog försöka plugga ganska mycket under lovet så jag får bort lite restuppgifter faktiskt.
Har nyss haft prov och det gick verkligen, verkligen inte bra om jag ska vara ärlig, det gick helt kasst. Det kommer vara det första mediaprovet som jag inte klarar. Men aja, det ordnar sig.. Det känns dock inte så roligt om jag ska vara ärlig...
Men nu ska jag ta och avrunda ochngöra något vettigt innan svenskan börjar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback