110310 home

Är hemma nu! Eller ja det har jag egentligen varit ett bra tag faktiskt men jag har helt enkelt inte haft orken till att blogga ännu. Egentligen har jag ju inte det nu heller eftersom jag halvt sover redan nu. Jag har en massa saker att skriva och jag vill att Ida ska logga in på msn!

Hur som helst så har dessa dagar varit helt fantastiskt underbara faktiskt! Det har nog varit bland de bästa dagarna i mitt liv om jag ska vara ärlig! Underbara människor, deltagarna var snälla. Ja som deltagare ska vara alltså ;)
Underbara ledare!!
Och inga benbrott men däremot ett akutenbesök för en av v¨åra deltagare, dock var det som tur var inget allvarligt.

Och mycket slalom blev det också. Men det slutade med att jag har blåsor på båda mina ben, det däremot kan jag lova att det är allt annat än skönt. Många nya människor har jag lärt känna också! Det är alltid roligt att lära känna nya människor. Det har helt enkelt varit helt fantastiskt.

Det blev inte så mycket bilder, för jag hade verkligen inte tid att fota och jag ville inte ha med min kamera i backen om utifall att jag skulle rammla. Men jag tror det är kring 70 bilder, men då är frågan hur många som verkligen är något att ha och som går att använda. Det är nog en bråkdel av alla de bilderna. Men dessa bilder kommer nog imorgon skulle jag då tro. Nu är jag nog koncentrerad på att skriva klart detta blogg inlägg och sedan få lägga mig ner och sova. Ska ta mig en rejäl sovmorgon imorgon, och den är välförtjänt, enligt mig alltså!

Är överlycklig för att lägret vart så fantastiskt bra. Och jag ska skriva om lägret imorgon. Men jag har en massa saker jag måste göra imorgon, ska bland annat ner på kontoret. Men ni ska få en inlägg om det!
Nu blir det sängen för mig del. Kramen<3

Tack S<3

Kongressen i göteborg<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback