160310 you

There will come a day when there be no pain, no heartbreaks or worries about tomorrow.

Well, so true! Jag ligger är och ska alldeles strax sova, är lycklig för att jag har sovmorgon imorgon, dock inte så länge som jag kanske hade önskat att jag hade det men. Klockan 10 ska jag på möte på Mecca med någon människa från apberget. Oj så länge sedan det var jag var där, måste vart i Augusti eller något. Men inte mig emot heller liksom. Jag gillar Cafeér så. Sedan ska jag till tandläkarn 13:40 och jag ska hinna vara på kyrkan också, så direkt efter jag vart hos tandläkarn så ska jag till kyrkan, ska ge (nästan) all min lediga tid dit nu de närmaste veckorna. Jag måste faktiskt göra annat också. Ska träffa Sara nästa vecka när hon kommit hem från england också, då skulle vi typ gå och fika. Sedan är det inte så mycket annat jag vet om just nu. Funderar dock på om jag ska åka ner till Övik någon dag och hälsa på Kim, men vi får se hur det blir med den delen...

I wish you were here right now! Jag vill, jag vill jag vill! Jag behöver. Men det som inte dödar det härdar, och den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..
Jag längtar verkligen så jag typ spricker, countdown. vill, jag vill jag vill! I want you to be here.
Kan inte ens vänta tills jag får träffa dig nästa gång, längtar så fruktansvärt mycket.


Om du bara viste hur mycket du gjort för mig, fast du inte vet.
Om du bara viste att allt du gör får mig att må bra. Att allt du säger
Blir något positivt för mig.
Var enda liten sak du säger som är laddad med något bra får mig att växa.
Dina ord ger mig energi och du ger mig ork.
Energin att vilja och orken att genomföra det.
Du är en pelare jag kan luta mig emot, känna trygghet.
Som stöttar mig när jag helst bara vill falla ihop.
Din närhet ger mig trygghet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback