180310 (2)

Intensiv kväll, intensiv dag, eller rättare sagt dagar kanske jag borde säga. Jag är trött och less och ser verkligen framemot att få sova, ska bli så otroligt skönt alltså. Ser framemot morgondagen också om jag ska vara ärlig, varför vet jag inte men. One day closer kanske? Har bara en lektion som för den delen är 3 timmar lång, men fortfarande. Det länns så otroligt konstigt att det är fredag imorgon, den här dagen har verkligen varit hel knäpp alltså.  Skola Tisdag, torsdag och fredag, men jag klagar inte, det har varit otroligt skönt också. Har inte fått så mycket vettigt gjort, eller det beror på vilken plan man ser det. Jag har fått en hel del inom unf gjort som jag inte gjort förut. Har bokat upp mig för nästkommande vecka också. UNF är liksom bara för fint, det borde alla inse!
Nu är det inte så mket jag bokat mig för nästa vecka men. Möte måndag, fika med Sara (okänd dag), skellefteå på fredag(inte med UNF) och DÅM fredag-söndag. Onsdag är det friluftsdag, bygdsiljum, hur tänkte jag egentligen? Jag borde frågat om jag fick lämna min saker där i 2 veckor när jag var där sist, åh så drygt att släpa med sig dom på onsdag.

Det känns som en evighet tills det är onsdag, men det är nog för att jag har måndag i mitt huvud. Och eftersom det känns som om idag är första dagen efter lovet för mig. Ja vi var ju ledig Måndag Onsdag, men det känns inte som vi var i skolan i tisdags. Så allt har blivit fel, det kommer gå super snabbt tills det är Onsdag liksom.
Men nu ska jag sova, och njuta av att förhoppningsvis somna på dirren. kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback