200310 Effektivt!

Nu har jag och Tove varit väldigt effektiva den här veckan! Vi har hunnit med fika med apberget, fika på café station (med smurfupptäckande), göra bildspel, fixa blogg. Nu är det bara mötet på måndag med VLN kvar innan det är DÅMet nästa helg. Jo vi har hunnit en hel del, vi är effektiva Tove!
Min vecka har varit ganska fullproppad med saker att göra, men å andra sidan har det varit en rolig vecka också. Den har gått hur snabbt som helst verkligen. JAg tror inte jag haft en enda ledig dag den här veckan faktiskt.
Måndag: Fika med Tove, sedan kontoret och sen till Maria kyrkan. Tisdag: tror jag faktiskt inte att jag gjorde något, men jag vet inte:O Onsdag: Fika/möte på mekka med Apberget.se sedan kontoret och bowling på kvällen. Torsdag: Var jag i kyrkan. Fredag: Skola(som alla dagar utom måndag onsdag), kontoret och fixa header, sedan kyrkan till ca halv 11. Lördag: Kontoret större delen av dagen. Söndag: Ska jag vara på kyrkan hela dagen (nästan).

Effektivitet kanske vi kan kalla det? Men det är skönt att ha något att göra ändå! Nästa vecka kommer bli en aning lugnare ändå faktiskt, även om jag ska till skellefteå på fredag och sedan inte ska sova hemma under helgen men.
Det är ändå skönt att få saker gjort även om det ibland blir så att man tar slut på all kraft man har och det kanske inte är så bra i längden. Men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer.

Länk till bloggen:
http://unfvasterbotten.blogg.se

Saknar Kongressen<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback