240310 thank you

Tack tack, åter ännu mera tack. Kan skriva ett helt inlägg med bara ordet tack just nu. Man skulle lett kunna tro att det var något negativt, men det är så långt ifrån negativt som det går att komma, jag är lycklig att jag har dig ska du veta!
Jag är otroligt lycklig att jag har dig, att just du finns i mitt liv och att du stöttar mig. Du anar inte hur mycket den här kvällen har betytt för mig, för även om det var jobbigt så var det helt underbart verkligen och jag är verkligen superglad att du lyssnar på mig. Du är verkligen inte som någon annan alls, du är verkligen helt annorlunda från alla andra. Och just nu vet jag inte vad jag skulle göra om inte du fanns...
Vissa personer gör livet enklare, du är en av dom ska du veta. och jag vill verkligen inte mista dig..
Tack för att du finns, jag är otroligt tacksam att jag har dig. Att du finns för mig, och stöttar mig! Tack för ikväll!
Eller rättare sagt idag...

Nu ska Amanda sova efter en väldigt lång dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback