250310

I´m stuck in this shit.
Eller det är i alla fall så det känns. Just nu vill jag bara ha dig här. Nu när jag vill ha någon som lyssnar på mig och på det jag säger. Varför alltid sånna här gånger?

Jag är less, så fruktansvärt less på att folk hela tiden ser ner på mig, jag menar ni kan väll ändå höra av er menar jag? less på att ni inte tar mig på allvar alltså! Tänk efter nästa gång, ni som faktiskt vet hur saker och ting är... Ni tror så jävla mycket, men ni vet ju inte. Hör av er istället liksom! Det är ändå bara ni som förlorar på att inte göra det. Visst gör det ont. Men samtidigt är det inte alltid jag som ska behöva dra i saker, bara för att jag ska få reda på saker och ting. Informera mig istället kanske, hur vore det med det. Eller det kanske vore lite för enkelt? Det är den känslan jag får, men det får faktiskt vara så. Jag har faktiskt vettigare saker att göra än att ödsla min energi på er om jag ska vara ärlig. Ni får tycka vad ni vill helt ärligt.

Ligger under mitt duntäcke nu och fryser hur mycket som helst just nu och har gjort det nästan hela dagen, vet dock inte varför. Så det är rätt skönt att ha ett duntäcke då. Egentligen borde jag göra något vettigt, som tillexempel att packa inför helgen eller varför inte plugga kanske. Hur som helst är jag väldigt trött och funderar ärligt på om jag faktiskt inte ska lägga mig och sova.

Min dag har hur som helst varit helt underbar måste jag få säga. Hafet en väldigt trevlig dag med S. Och gjort väldigt mycket vettigt för den delen också. Och som det ser ut just nu blir morgondagen densamma. Men det är inte mig emot om jag ska vara ärlig.
Nu ska jag fortsätta mitt samtal med Tove. Kramen<3

imorgon blir jag ägare av en systemkamera :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback