030310 inte som det ska

Satsar på ett inlägg i förvirringens tecken just nu. För jag vet varken in eller ut, upp eller ner och det är värre än vad det har varit de senaste veckorna. Allt bara vänds ut och in gång på gån. Rivs upp och rörs till. Vet inte vad jag ska göra längre, eller vad jag vill. Livet är komplicerat och jag orkar inte med det. Vill att allt ska vara som vanligt igen alltså. Att allt ska lösa sig, gärna här och nu, helst igår! Dagen har sugit totalt. Ogilitig frånvaro en lektion, borde vart sjukanmäld, ska prata med Tina imorgon. Åkte hem efter Kajsas lektion. Glömde matteboken hemma så kunde inte plugga till provet imorgon, kommer faila fast jagg tycker det är lätt egentligen. Är sjuk, kan inte svälja och tycker att det mesta känns jobbigt pga att min ork är obefintlig. Ska sova strax och återhämta mig inför morgondagen, som kommer vara sjukt jobbig känner jag på mig... Ska träffa C imorgon eftermiddag, efter hur längesedan som helst.

Har mailat Ingrid och fått fina svar. Tack, det behövdes verkligen. Någon som verkligen bryr sig, och som faktiskt visar det. Fick skriva av mig, vilket behövdes.

Har varit allmänt lat ända sedan jag kom hem och faktiskt inte alls engagerat mig i något som jag borde ha gjort.
Men nu kallar sängen och sova för att återuppbygga min ork, i alla fall en aning. Imorgon är en ny dag, med förhoppninsvis nya möjligheter också!

Vet inte vad jag tycker om den egentligen. Vad säger ni?(kommentera!!! jag vet att  ni läser så då kan ni säga vad ni tycker om bilden?!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback