300310

Jag försöker ladda upp bilder på facebook men facebooks uppladdningsverktyg är helt stört för jag måste använda "det enkla" eller vad det nu står. Det tar i alla fall 100 år känns det som och det känns som det kommer ta flera dagar för mig att ladda upp bilderna från DÅMet, kan ju lova att det inte känns sådär överdrivet roligt om jag ska vara ärligt. och jag vill se house nu men jag borde plugga egentligen, min ork  räcker inte till något av sakerna om jag ska vara helt ärlig. Jag skulle kunna somna nu på stört om jag så skulle vilja det men jag måste plugga inför filmprovet imorgon, jag VÄGRAR bara få G på det för att jag failat och inte vart där. Jag vet fan inte hur jag ska göra alltså. Känner hur ångesten kommer för att jag missat så mycket... ÅH jag måste hinna se en film ocskå, hur fan ska jag kunna det? Det här kommer verkligen inte gå bra alltså.
Känner att det här provet kommer bli Ganska jobbigt faktiskt. Men det är som sagt bara en känsla jag har, men nu orkar jag inte blogga mer.

Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback