310310 So what did you think?

Tröttheten slår till, den kommer och går som den vill känns det som. Jag orkar helt ärligt inte vara trött mer känner jag. HAr bestämt mig för att vara pigg nu!(det är en annan femma hur bra det går). Jag är som sagt trött och less och vill sova, men jag kan inte gå och lägga mig klockan 8 på kvällen, hur skönt det än skulle vara. Och pga detta funderar jag på om jag ska lägga mig i soffan och dricka en varm kopp té. Det är faktiskt inte så roligt att vara ensam hemma om jag ska vara ärlig.
Sedan ska jag smsa Sara och gulla med henne om hon skulle kunna låsa upp åt oss imorgon kväll om vi vill ha filmkväll i lokalen, skulle vara bra att veta ikväll känner jag.. Men vi får se om hon svarar på mitt sms eller inte. Jag tvekar en aning till att smsa henne på hennes privata. Haha lite roligt det här(förlåt för osammanhängande del där) men precis när jag skrev det där så får jag ett Sms ifrån henne, är inte världen lite halv komisk ibland?
However så blidde det ingen filmkväll eftersom sara inte kunde komma och låsa upp åt oss, men that´s life och det kommer ju faktiskt fler kvällar ^^, inte direkt så att imorgon var enda kvällen jag skulle kunna haha.

Jag vet inte ens vad jag ska skriva längre, är så trött och less på att vara trött(vad dumt det där lät) så jag skulle ärligt kunna avlida(känns det som). Jag orkar verkligen inte ens plocka ihop datorn, ta min fil och göra en kopp té för att sedan lägga mig i soffan och återfå en normal kropps temperatur sen?
Och kanske göra valen till 2an vad sägs som det kanske? Eller försöka komma på något annat roligt att göra imorgon kväll, någon som har något förslag?
Jag ska i alla fall avrunda nu. Kramen<3

Gruppbild från DÅMet, bästa helgen någonsin! Ni är så otroligt saknade allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback