050510 sleep

Sitter fortfarande och diggar Lindas musik, jag har hittat min nya favorit playlist kan jag ju lova! Grymt skön musik som jag sa i det tidigare inlägget, illa att jag bloggar en gång till nu, egentligen orkar jag inte blogga men jag gör det bara för att jag sla ha något vettigt tidsfördriv för att jag faktiskt inte orkar sova, men jag är egentigen jätte trött så fråga mig inte varför jag inte går och lägger mig redan nu för det vet jag faktiskt inte.

Hur som helst så är det engelska nationella, muntila imorgon och jag kan inte ens med lite vilja påstå att jag är taggat, och påtal om något helt annat så har jag glömt den förbannade boken hemma, satan också.. Ja boken jag ska läsa på svenskan alltså, det känns ju inte sådär jätte bra om jag ska vara ärlig.
Jaja det löser sig säkert ändå, i ärlighetens namn är jag mer orolig för det muntila nationella imorgon faktiskt. Jag är verkligen urkass på engelska, eller ja det är ju vad jag tror att jag är i ala fall. Andra brukar säga att jag är duktig på engelska men jag själv tycker verkligen inte att jag är det, men det gäller väll kanske bara att tro på sig själv ibland och inte intala sig själv att man inte är bra, gör man det lär det ju verkligen inte gå bra...

Sedan taggar jag hur mycket som helst att få åka till Söderhamn i helgen, jag är verkligen sjukt peppad på att få träffa folket. Ja nu är det ju inte precis så att jag känner alla som ska dit men nån/några av dem som ska dit är det rätt länge sedan jag träffade. Så det kommer bli kul att träffa dem/den igen. Sedan vissa andra träffade man ju faktiskt på DSSen!

Men nu tror jag att det är dags för mig att avrunda detta inlägg och lägga mig för jag är som sagt ganska trött och behöver verkligen sova. Så Godnatt<3

Och jag bjuder på en inte fullt lika fin bild från Örebro ifjol<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback